Władysławów, dnia 04 sierpnia 2009r.


OŚ 7624 – 5/09






ZAWIADOMIENIE

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA



Na podstawie art.61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z póżn. zm.)




zawiadamiam


że w dniu 03 sierpnia 2009r. wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „remont połączony z modernizacją drogi leśnej – dojazd pożarowy”


w związku z powyższym informujemy, że strony postępowania mogą składać uwagi , wnioski w powyższej sprawie w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, w siedzibie Urzędu Gminy Władysławów, ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów (pokój nr 111)


Niniejsze zawiadomienie zostanie podane stronom postępowania do wiadomości poprzez jego zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.wladyslawow.bip.net.pl. na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Władysławów, ul. Rynek 43,

62-710 Władysławów oraz w pobliżu planowanej inwestycji (sołectwo Głogowa)


Nie wypowiedzenie się w określonym terminie będzie uznane za brak uwag w przedmiotowej sprawie.

                                                                                                                                    Wójt Gminy

                                                                                                                              (-) Krzysztof Zając










Otrzymują :

  1. Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Turek

ul. Chopina 70, 62-700 Turek

  1. a/a




opr. J. P.