Władysławów, dnia 20 sierpnia 2009r.


OŚ 7624 – 5/09






ZAWIADOMIENIE

O ZAKOŃCZENIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO



Na podstawie art.10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z póżn. zm.)




zawiadamiam


że został zebrany materiał dowodowy w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „remont połączony z modernizacją drogi leśnej – dojazd pożarowy”.


W związku z powyższym, zgodnie z treścią powołanego wyżej przepisu Strony postępowania mogą zapoznać się z materiałem dowodowym w przedmiotowej sprawie , wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w sprawie oraz zgłoszonych żądań w siedzibie Urzędu Gminy Władysławów, ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów (pokój nr 111) w godzinach: w poniedziałki 8.00 – 16.00, pozostałe dni tygodnia od wtorku do piątku 7.15 – 15.15, w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia










Otrzymują :

  1. Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Turek

ul. Chopina 70, 62-700 Turek

  1. a/a




opr. J. P.