ogłoszenie o zamówieniu UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W WYSOKOŚCI 3.600.000,00 NA FINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO ORAZ SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Oficjalna nazwa: Gmina Władysławów
Adres pocztowy: ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów
Miejscowość: Władysławów Kod pocztowy: 62-710 Kraj: Polska
Punkt kontaktowy:
Urząd Gminy Władysławów, ul. Rynek 43,
62-710 Władysławów
Tel.: 63 280 46 47
Osoba do kontaktów: Dorota Włodarczyk
E-mail: zamowienia@wladyslawow.pl Faks: 63 280 46 68
Adres(y) internetowy(e) (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej (URL): http://wladyslawow.bip.net.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:
jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - OPIS
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.600000,00 zł na finansowanie deficytu
budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług
Usługi
Kategoria usługi: nr 7
Główne miejsce świadczenia usług Gmina Władysławów
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) – nie dotyczy
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 3.600.000,00 na
finansowanie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych
kredytów i pożyczek
2. Kredyt zostanie pobrany formie przelewu na konto podstawowe kredytobiorcy w
następujących transzach:
I transza – 2.300.000,00 zł – w dniu 20 .07.2010 r.
II transza – 550.000,00 zł – w dniu 20.09.2010 r.
III transza – 850.000,00 zł – w dniu 20.10.2010 r.
3. Kwota kredytu – 3.600.000,00 zł
4.Spłata kredytu – w ratach kwartalnych od II kwartału 2011r. do II kwartału 2020 r. , płatnych do ostatniego dnia danego kwartału, zgodnie z harmonogramem spłat kredytu - załącznik nr 2 do SIWZ.
Odsetki będą naliczane od dnia uruchomienia kredytu i od kwoty uruchomionego kredytu .Oprocentowanie będzie naliczane od wartości aktualnego zadłużenia (malejące raty oprocentowania) płatne w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego liczone poprzez zsumowanie wartości wskaźnika WIBOR 3M i wartości podanej przez bank w ofercie przetargowej. Prowizja za udzielenie kredytu nie może przekraczać 1 % wysokości kredytu. Bank powiadomi Zamawiającego o wysokości raty nie później niż do 20 dnia ostatniego miesiąca danego kwartału.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 66113000
Podział zamówienia na części - nie
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych - nie
ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA USTANOWIĆDYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 20/07/2010 (dd/mm/rrrr) Zakończenie 31/12/2010 (dd/mm/rrrr)
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy)
wymagane wadium 20.000,00PLN
Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze oraz/lub odniesienie do odpowiednich
przepisów je regulujących
4.Spłata kredytu – w ratach kwartalnych od II kwartału 2011r. do II kwartału 2020 r. , płatnych do ostatniego dnia danego kwartału, zgodnie z harmonogramem spłat kredytu - załącznik nr 2 do SIWZ.
Odsetki będą naliczane od dnia uruchomienia kredytu i od kwoty uruchomionego kredytu .Oprocentowanie będzie naliczane od wartości aktualnego zadłużenia (malejące raty oprocentowania) płatne w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego liczone poprzez zsumowanie wartości wskaźnika WIBOR 3M i wartości podanej przez bank w ofercie przetargowej. Prowizja za udzielenie kredytu nie może przekraczać 1 % wysokości kredytu. Bank powiadomi Zamawiającego o wysokości raty nie później niż do 20 dnia ostatniego miesiąca danego kwartału.
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
(jeżeli dotyczy)
dowolna
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja) –instytucja jest bankiem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.),
2) posiadania wiedzy i doświadczenia: wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 usług udzielenia kredytu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług. Należy udokumentować udzielenie w powyższym okresie minimum 3 kredytów o wartości nie mniejszej niż 1500000 zł każdy jednostkom samorządu terytorialnego.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodną z ustawą.
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia lub niespełna.
PROCEDURA - Otwarta
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć odpowiednie pole(a))
Najniższa cena – WAGA 100
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
nie
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą (jeżeli dotyczy)
ZP34/341/2/2010
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 07/06/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:00
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą (procedura otwarta)
Okres w miesiącach: LUB dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
Warunki otwarcia ofert
Data: 07/06/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:30
Miejsce : Gmina Władysławów, ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów, sala 101 - piętro
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH UZUPEŁNIAJĄCE – nie przewiduje się
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ (jeżeli dotyczy)
nie
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW
WSPÓLNOTOWYCH
nie
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676
Kraj: Polska Tel.: 224587840
Adres internetowy (URL): http://www.uzp.gov.pl/krajowa-izba-odwolawcza/o-kio
Składanie odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Warszawa
Kraj: Polska Tel.: 224587840
E-mail: Faks: 224587840
Adres internetowy (URL): http://www.uzp.gov.pl/krajowa-izba-odwolawcza/o-kio
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA DO PUBLIKACJI W DZIENNIKU URZĘDOWYM UE: 26.04.2010 r.
Wójt Gminy Władysławów
( - ) Krzysztof Zając
Uwaga!!!
Na podstawie art. 12a punkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2010 r prawo zamówień publicznych publicznych ( Dz. U z 2001 r. Nr 223,poz. 1655 z 2008 r ze zmianami) zamawiający podaje informację o zmianie treści wyżej podanego ogłoszenia o zamówieniu, w ten sposób, że treść:
„Kredyt zostanie pobrany w formie przelewu na konto podstawowe kredytobiorcy w następujących transzach:
I transza- 2.300.000,00 zł – w dniu 20.07.2010 r.
II transza – 550.000,- zł – w dniu 20.09.2010 r.
III transza 850.000,- zł – w dniu 20.10.2010 r.” zastępuje się brzmieniem
„Kredyt zostanie pobrany w formie przelewu na konto podstawowe kredytobiorcy w następujących transzach:
I transza - 2.200.000,00 zł – w dniu 20.07.2010 r.
II transza - 550.000,- zł – w dniu 20.09.2010 r.
III transza - 850.000,- zł – w dniu 20.10.2010 r.” .
W związku z powyższym ulega zmianie termin składania ofert oraz termin ich otwarcia, zamiast: 07.06.2010 , terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu jest termin: 25.06.2010r.Godzina składania ofert i ich otwarcia nie ulega zmianie.
Załączniki (67) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Włodarczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Włodarczyk |
Data wprowadzenia: | 2010-04-26 11:44:51 |
Opublikował: | Dorota Włodarczyk |
Data publikacji: | 2010-04-26 12:15:49 |
Ostatnia zmiana: | 2010-06-10 10:43:48 |
Ilość wyświetleń: | 2505 |