Władysławów: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji Projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 71080 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Władysławów , Rynek 43, 62-710 Władysławów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2795003, faks 063 2795003.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach realizacji Projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Władysławów w tym: Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego ( CPV: 33452100-4 - Projektory, 30213100-6 - Notebooki) Dostawa Programów i gier edukacyjnych (na nośnikach DVD/CD) ( CPV: 39162100-6, 48190000-6). Dostawa zestawów edukacyjnych i gier planszowych dydaktycznych (układanki, plansze, gry edukacyjne), materiałów pomocniczych (biurowe), słowników, książek( CPV:22114000-2, 30190000-7, 37524100-8, 39162100-6, ). - Dostawa mebli szkolnych (CPV: 39160000-1), - Dostawa sprzętu i wyposażenia tj: tablice magnetyczne, ekrany projekcyjne, wieszaki do map, mikroskopy, kompasy (PCV: 30195920-7, 33453400-4, 38653400 38510000-3, 38111100-7 , - Dostawa sprzętu nagłaśniającego i muzycznego tj. mikrofony, dyktafony, instrumenty muzyczne (PCV: 32341000-5, 32332100-0, 37310000-4) Szczegółowy zakres zamówienia omówiony został w Rozdziale III -w załącznikach nr 1 do nr 26. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne o przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00-4, 30.21.31.00-6, 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6, 22.11.40.00-2, 30.19.00.00-7, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6, 30.16.00.00-1, 30.19.59.20-7, 33.45.34.00-4, 38.51.00.00-3, 38.11.11.00-7, 32.34.10.00-5, 32.33.21.00-0, 37.31.00.00-4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: nie dotyczy

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia ( jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców ) - załącznik nr 3 do formularza oferty; wypełnione formularze cenowe załączniki nr 1 do nr 26; zaparafowane istotne postanowienia umowy;

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wladyslawow.bip.net.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty, ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, t.j. Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty we Władysławowie - pokój 113..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

     

                                                                                                p.o Dyrektora

                                                                                       Gminnego Zespołu Obsługi

                                                                               Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty

                                                                                              ( -) Alicja Olek