Urząd Gminy Władysławów

______________________________________________________________________                                                

                                                                                                                 

                                                                         Władysławów , dnia 14.01.2020roku

                                                                                                                      (miejscowość i data)

 

Znak sprawy: GGK. 7030.1.2020

                                                                                 

              (adres i nazwa wykonawcy)

 

           ZAPYTANIE CENOWE

1.      Zamawiający: Urząd Gminy Władysławów z siedzibą ul. Rynek 43, 62 – 710 Władysławów, zaprasza do złożenia ofert na:

Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Władysławów

2.      Przedmiot zamówienia:

Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Władysławów

3.      Termin realizacji zamówienia: 1.01.2020r. – 31.12.2020r.

4.      Okres gwarancji – 24 miesiące.

5.      Miejsce i termin złożenia oferty:

Urząd Gminy Władysławów, Sekretariat pokój 104, ul. Rynek 43, 62 – 710 Władysławów.

Termin złożenia ofert - do  20.01.2020 r. do godz. 12:00.

6.      Termin otwarcia ofert:  20.01.2020 r. godz. 14:00.

7.      Warunki płatności: Przelew – 21 dni.

8.      Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami –Sylwia Rydelska– inspektor ds. gospodarki nieruchomościami, tel. 63/2804649.

9.      Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.

 

 

10.   Treść oferty:

10.1. Nazwa Wykonawcy …............................................................................

…............................................................................

…............................................................................

 

10.2. Adres Wykonawcy   …...................................................................................................................

…............................................................................................................................................................

10.3. NIP                   …....................................................................................

10.4. REGON                        …....................................................................................

10.5. Nr rachunku bankowego:..................................................................................................... …...............................................................................................................................................................

10.6. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia:

-        czyszczenie przewodu dymowego, lokale mieszkalne - …........ zł/szt + VAT

-        czyszczenie przewodu wentylacyjnego, lokale mieszkalne -  …........ zł/szt + VAT

-        przegląd okresowy art. 62 Prawa budowlanego, lokale mieszkalne - …....zł/lokal + VAT

-        czyszczenie przewodu dymowego, lokale użytkowe - ….... zł/szt+ VAT

-        czyszczenie przewodu spalinowego, lokale użytkowe - ….... zł/szt+ VAT

-        czyszczenie przewodu wentylacyjnego, lokale użytkowe - ….... zł/szt+ VAT

-        przegląd okresowy art. 62 Prawa budowlanego, budynki użytkowe - …....zł/budynek+ VAT

 

10.7. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

10.8. Termin realizacji zamówienia 1.01.2020 r.– 31.12.2020r.

10.9. Okres gwarancji 24 m-ce

10.10. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.

10.11. Zobowiązujemy się w sprawach objętych zamówieniem na wezwanie Zamawiającego do składania pisemnych wyjaśnień oraz występowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, Sądem powszechnym i uczestnictwa w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań w ramach oferowanej ceny.

10.12. Do niniejszego formularza przedkładam dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień.

 

….........................................................................................................

                                       (Data, podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)

….........................................................................................................

                                                                (Pieczątka wykonawcy)