Zapytanie cenowe na zadanie pod nazwą; "Remont cząstkowy masą bitumiczną na gorąco nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Władysławów."
Znak sprawy DP.7234.5.2020 Władysławów 9.03.2020 r.
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający Gmina Władysławów
zaprasza do złożenia ofert na:
2.Przedmiot zamówienia: Remont cząstkowy masą bitumiczną na gorąco nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Władysławów
Prosimy o podanie ceny netto i brutto z wyszczególnieniem następującego zakresu prac:
1. za 1 m2 z wycinaniem o grubości masy do 4 cm,
2. za 1m2 z wycinaniem o grubości masy 4 cm z uzupełnieniem podbudowy kruszywem o grubości od 4 do 10 cm,
3. za 1 m2 o grubości masy do 4 cm bez wycinania,
W cenie należy także uwzględnić zasmarowanie lepiszczem uzupełnionych masą asfaltową dziur.
Orientacyjny zakres prac ok. 300 m2 – etap I
Orientacyjny zakres prac ok. 150 m2 – etap II
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości zamówienia poprzez zwiększenie lub zmniejszenia zakresu zamówienia. Mniejsza ilość zamówienia nie będzie stanowić żadnych podstaw do roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
3. Termin realizacji zamówienia do - remont cząstkowy nawierzchni etap podstawowy do
30 kwietnia 2020 roku, II etap do 30 listopada 2020 roku
4. Okres gwarancji 12 miesięcy od daty odbioru robót
5. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy Władysławów pok. nr 108 do dnia 16 marca 2020 r. do godz. 1000
6. Warunki płatności w terminie 14 dni od daty wystawienia faktur. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru robót.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Janina Orlikowska tel. 63 2804651
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim i złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni.
8. Treść oferty:
8.1. nazwa wykonawcy.............................................................................................................. ...
8.2. adres wykonawcy............................................................................................................. ....
8.3. NIP …..................................................................................................................................
8.4.
nr rachunku bankowego............................................................................................................. ......
........................................................................................................................................................
8.5. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za: (wartość netto , wartość brutto)
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
…..................................................................................................................................................................
…..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
8.6. ....................................................................................................................... Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
8.7. Termin realizacji zamówienia.......................... ................................................................................................................................................................
8.8.Okres gwarancji............................................................................................ ..........................
8.9. Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ..............................................................................................................................................................
8.10. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.
dnia...........................
podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej
pieczątka wykonawcy
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Remont cząstkowy masą bitumiczną na gorąco nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Władysławów (98kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Anna Maciaszek |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Anna Maciaszek |
Data wprowadzenia: | 2020-03-09 12:29:00 |
Opublikował: | Anna Maciaszek |
Data publikacji: | 2020-03-09 12:30:48 |
Ostatnia zmiana: | 2020-03-09 12:31:05 |
Ilość wyświetleń: | 315 |