Znak sprawy   DP.7234.5.2020                                                   Władysławów 9.03.2020 r.

    

ZAPYTANIE CENOWE

1.      Zamawiający      Gmina Władysławów

  zaprasza do złożenia ofert na:

2.Przedmiot zamówienia: Remont cząstkowy masą bitumiczną na gorąco nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Władysławów

Prosimy o podanie  ceny netto i brutto z wyszczególnieniem następującego zakresu prac:

1. za 1 m2  z  wycinaniem o grubości masy do 4 cm,

2. za 1m2  z  wycinaniem o grubości masy 4 cm z uzupełnieniem podbudowy   kruszywem o              grubości od 4 do 10 cm,

3. za 1 m2   o grubości masy do 4 cm bez wycinania,

 

            W cenie należy także uwzględnić   zasmarowanie  lepiszczem uzupełnionych masą       asfaltową dziur.

 

Orientacyjny zakres prac ok. 300 m2 – etap I

Orientacyjny zakres prac ok. 150 m2 – etap II

 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości zamówienia poprzez zwiększenie  lub zmniejszenia zakresu zamówienia. Mniejsza ilość zamówienia nie będzie stanowić żadnych podstaw do roszczeń w stosunku do  Zamawiającego.

 

3. Termin realizacji zamówienia do - remont cząstkowy nawierzchni etap podstawowy do
30 kwietnia 2020 roku, II etap do 30 listopada 2020 roku

 

4. Okres gwarancji    12 miesięcy od daty odbioru robót

5. Miejsce i termin złożenia oferty:  Urząd Gminy Władysławów pok. nr 108   do dnia 16  marca 2020 r. do godz. 1000 

6. Warunki płatności w terminie 14 dni od daty wystawienia faktur. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru robót.

7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Janina Orlikowska  tel. 63 2804651

 

8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim i złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni.

 

 

 

 

 

8. Treść oferty:

 

8.1. nazwa wykonawcy.............................................................................................................. ...

8.2.  adres wykonawcy............................................................................................................. ....

8.3. NIP …..................................................................................................................................

8.4.

nr rachunku bankowego............................................................................................................. ......

........................................................................................................................................................

8.5. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:    (wartość netto ,   wartość brutto)

 

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

…..................................................................................................................................................................

…..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

8.6. ....................................................................................................................... Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

8.7. Termin realizacji zamówienia.......................... ................................................................................................................................................................

8.8.Okres gwarancji............................................................................................ ..........................

8.9. Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ..............................................................................................................................................................

 

8.10. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.

                                      dnia...........................

podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej

pieczątka wykonawcy