Zapytanie cenowe na zadanie pn.: „Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu tureckiego na lata 2016-2032 od mieszkańców gminy Władysławów”
Władysławów, dnia 25.08.2020 r.
Znak sprawy ODP.6232.6.15.2020
-
Adres i nazwa wykonawcy:
Gmina Władysławów
ul. Rynek 43
62-710 Władysławów
NIP 668 18 57 643, REGON 311 019 585
TEL. 63 280 46 48
fax 63 280 46 67, odpady@wladyslawow.pl
ZAPYTANIE CENOWE
-
Zamawiający
Zamawiający: Gmina Władysławów ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów
Nazwa zamawiającego
zaprasza do złożenia ofert na: realizację zadania pn. „Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu tureckiego na lata 2016-2032 od mieszkańców gminy Władysławów”
-
Przedmiot zamówienia
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zbierania, transportu
i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest w ramach zadania pn. ,,Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu tureckiego na lata 2016-2032 od mieszkańców gminy Władysławów” obejmującej w szczególności następujące czynności:
-
Odbiór przez Wykonawcę wyrobów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach stanowiących własność osób trzecich, położonych na terenie Gminy Władysławów, wskazanych przez Zamawiającego, obejmujący: zbierania, transportu
i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest -
Przekazanie wyrobów zawierających azbest do unieszkodliwiania podmiotom gospodarczym posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
-
Szacunkowa ilość wyrobów azbestowych podlegających unieszkodliwieniu wynosi 200 Mg.
-
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz osób, które złożyły wniosek o sfinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest. W przedłożonym Wykonawcy wykazie Zamawiający określa szacunkową ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do zebrania, transportu i unieszkodliwienia, w oparciu o informacje zawarte w ww. wnioskach.
-
Zamawiający wymaga by transport odebranych odpadów zawierających azbest był prowadzony specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 154 ze zm.) oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczeniu dróg i terenów użyteczności publicznej oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.).
-
Przekazanie odpadów do unieszkodliwienia musi odbywać się zgodnie z przepisani ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) oraz zgodnie z zasadą bliskości na podstawie art. 20 ust. 2 niniejszej ustawy.
-
Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie właściwej organizacji i zabezpieczenia miejsca wykonania usług, a także uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac.
-
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie wytworzonymi wyrobami zawierającymi azbest.
-
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
-
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania powierzonych robót z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, w szczególności z zachowaniem warunków i wymagań określonych w przepisach z zakresu ochrony środowiska, gospodarki odpadami, bhp i prawa budowlanego oraz z zachowaniem wyznaczonego na wykonanie konkretnych robót terminu.
-
Zamawiający zabezpiecza finansowanie robót będących przedmiotem niniejszej umowy ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz budżetu Gminy Władysławów.
-
Po wykonaniu całości robót Wykonawca niezwłocznie zgłasza pisemnie Zamawiającemu gotowość do przeprowadzenia odbioru końcowego. Do pisemnego zgłoszenia Wykonawca załącza:
-
Karty przekazania odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, sporządzone zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz.U z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Na karcie przekazania odpadów powinno zostać określone dokładne miejsce unieszkodliwienia odpadów oraz poświadczenie unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonych odpadów. W przypadku wystawienia karty przekazania odpadów dla więcej niż jednego obiektu do karty należy dołączyć spis obiektów, z których pochodzą odpady ze wskazaniem danych gminy, wnioskodawcy oraz poszczególnych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest. Każdą kartę przekazania odpadu należy dołączyć w oryginale oraz jedną kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginały kart zostaną przedłożone do WFOŚiGW w Poznaniu wraz z wnioskiem o wypłatę środków.
-
Potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości - ,,Protokół odbioru odpadów” (stanowi załącznik nr 2 ) sporządzony w trzech egzemplarzach: z których dwa otrzymuje Wykonawca celem przekazania jednego z egzemplarzy Zamawiającemu, trzeci egzemplarz dla właściciela nieruchomości. Protokoły odbioru odpadów powinny zawierać: dane wnioskodawcy, miejsce odbioru odpadów, rodzaj odpadów, informację o ilości odebranych odpadów azbestowych. Protokoły winny być potwierdzone czytelnymi podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność, właściciela (posiadacza) nieruchomości i przedstawiciela Gminy.
-
Oświadczenie lub kopie oświadczeń Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. Z 2010 r. Nr 162, poz. 1089 ze zm.). Oświadczenie powinny zawierać informację o ilości odebranych odpadów azbestowych, dane wnioskodawcy oraz miejsce odbioru odpadów.
-
Rozliczenie końcowe, w którym wyszczególnione zostaną: imię i nazwisko wnioskodawcy, ilość kg wyrobów zawierających azbest, które zostały przetransportowane i zutylizowane oraz wartość netto i brutto zrealizowanych robót.
-
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
-
Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz.797 ze zm.),
-
Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.),
-
Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 154 ze zm.),
-
Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089 ze zm.),
-
Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8., poz. 31 ze zm.).
-
Termin realizacji zamówienia
Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r.
-
Okres gwarancji
-
Miejsce i termin złożenia oferty
Oferta wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty powinna być przesłana:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: odpady@wladyslawow.pl lub,
- za pośrednictwem poczty/ kuriera lub,
- dostarczona osobiście do Urzędu Gminy Władysławów, ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów do dnia 1 września 2020 roku (do godziny 12:00).
-
Termin otwarcia ofert
1 września 2020 roku o godzinie 13:00.
-
Warunki płatności
Płatność w terminie 14 dni od wystawienia prawidłowej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru.
-
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami
Dodatkowych informacji udziela Anna Palinkiewicz – podinspektor ds. gospodarki odpadowej, ochrony środowiska i BDO pod nr tel. 63 280 46 48 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej - odpady@wladyslawow.pl.
-
Sposób przygotowania oferty.
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta powinna być:
- opatrzona pieczęcią firmową,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, NIP, REGON,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać cenę netto, koszt podatku VAT, cenę brutto,
- podpisana czytelnie prze osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
-
Dodatkowe informacje.
-
Oferent musi być zarejestrowany w Bazie Danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO).
-
Oferent wraz z formularzem oferty przedkłada oświadczenie, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia i pozwolenia do realizacji usługi – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
-
Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
Załączniki:
-
Formularz oferty – załącznik nr 1
-
Protokół odbioru odpadów – załącznik nr 2
-
Oświadczenie – załącznik nr 3
-
Umowa – załącznik nr 4
Załączniki (7) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Anna Maciaszek |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Anna Maciaszek |
Data wprowadzenia: | 2020-08-25 11:23:14 |
Opublikował: | Anna Maciaszek |
Data publikacji: | 2020-08-25 11:24:23 |
Ostatnia zmiana: | 2020-08-25 11:24:26 |
Ilość wyświetleń: | 282 |