Władysławów, dnia 25.08.2020 r.

Znak sprawy ODP.6232.6.15.2020

  1. Adres i nazwa wykonawcy:

Gmina Władysławów

ul. Rynek 43

62-710 Władysławów

NIP 668 18 57 643, REGON 311 019 585

TEL. 63 280 46 48

fax 63 280 46 67, odpady@wladyslawow.pl



ZAPYTANIE CENOWE

  1. Zamawiający

Zamawiający: Gmina Władysławów ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów

Nazwa zamawiającego


zaprasza do złożenia ofert na: realizację zadania pn. Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu tureckiego na lata 2016-2032 od mieszkańców gminy Władysławów”

  1. Przedmiot zamówienia

        1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie zbierania, transportu
          i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest w ramach zadania pn. ,,Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu tureckiego na lata 2016-2032 od mieszkańców gminy Władysławów” obejmującej w szczególności następujące czynności:

  1. Odbiór przez Wykonawcę wyrobów zawierających azbest składowanych na nieruchomościach stanowiących własność osób trzecich, położonych na terenie Gminy Władysławów, wskazanych przez Zamawiającego, obejmujący: zbierania, transportu
    i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest

  2. Przekazanie wyrobów zawierających azbest do unieszkodliwiania podmiotom gospodarczym posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.

        1. Szacunkowa ilość wyrobów azbestowych podlegających unieszkodliwieniu wynosi 200 Mg.

        2. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz osób, które złożyły wniosek o sfinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest. W przedłożonym Wykonawcy wykazie Zamawiający określa szacunkową ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do zebrania, transportu i unieszkodliwienia, w oparciu o informacje zawarte w ww. wnioskach.

        3. Zamawiający wymaga by transport odebranych odpadów zawierających azbest był prowadzony specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 154 ze zm.) oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczeniu dróg i terenów użyteczności publicznej oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.).

        4. Przekazanie odpadów do unieszkodliwienia musi odbywać się zgodnie z przepisani ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) oraz zgodnie z zasadą bliskości na podstawie art. 20 ust. 2 niniejszej ustawy.

        5. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie właściwej organizacji i zabezpieczenia miejsca wykonania usług, a także uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac.

        6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe gospodarowanie wytworzonymi wyrobami zawierającymi azbest.

        7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.

        8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania powierzonych robót z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, w szczególności z zachowaniem warunków i wymagań określonych w przepisach z zakresu ochrony środowiska, gospodarki odpadami, bhp i prawa budowlanego oraz z zachowaniem wyznaczonego na wykonanie konkretnych robót terminu.

  1. Zamawiający zabezpiecza finansowanie robót będących przedmiotem niniejszej umowy ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz budżetu Gminy Władysławów.

  2. Po wykonaniu całości robót Wykonawca niezwłocznie zgłasza pisemnie Zamawiającemu gotowość do przeprowadzenia odbioru końcowego. Do pisemnego zgłoszenia Wykonawca załącza:

  1. Karty przekazania odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, sporządzone zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz.U z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Na karcie przekazania odpadów powinno zostać określone dokładne miejsce unieszkodliwienia odpadów oraz poświadczenie unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonych odpadów. W przypadku wystawienia karty przekazania odpadów dla więcej niż jednego obiektu do karty należy dołączyć spis obiektów, z których pochodzą odpady ze wskazaniem danych gminy, wnioskodawcy oraz poszczególnych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest. Każdą kartę przekazania odpadu należy dołączyć w oryginale oraz jedną kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginały kart zostaną przedłożone do WFOŚiGW w Poznaniu wraz z wnioskiem o wypłatę środków.

  2. Potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości - ,,Protokół odbioru odpadów” (stanowi załącznik nr 2 ) sporządzony w trzech egzemplarzach: z których dwa otrzymuje Wykonawca celem przekazania jednego z egzemplarzy Zamawiającemu, trzeci egzemplarz dla właściciela nieruchomości. Protokoły odbioru odpadów powinny zawierać: dane wnioskodawcy, miejsce odbioru odpadów, rodzaj odpadów, informację o ilości odebranych odpadów azbestowych. Protokoły winny być potwierdzone czytelnymi podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność, właściciela (posiadacza) nieruchomości i przedstawiciela Gminy.

  3. Oświadczenie lub kopie oświadczeń Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. Z 2010 r. Nr 162, poz. 1089 ze zm.). Oświadczenie powinny zawierać informację o ilości odebranych odpadów azbestowych, dane wnioskodawcy oraz miejsce odbioru odpadów.

  4. Rozliczenie końcowe, w którym wyszczególnione zostaną: imię i nazwisko wnioskodawcy, ilość kg wyrobów zawierających azbest, które zostały przetransportowane i zutylizowane oraz wartość netto i brutto zrealizowanych robót.


  1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:

  1. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz.797 ze zm.),

  2. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.),

  3. Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 154 ze zm.),

  4. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 sierpnia 2010 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089 ze zm.),

  5. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8., poz. 31 ze zm.).


  1. Termin realizacji zamówienia


Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020 r.


  1. Okres gwarancji


  1. Miejsce i termin złożenia oferty


Oferta wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty powinna być przesłana:

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: odpady@wladyslawow.pl lub,

- za pośrednictwem poczty/ kuriera lub,

- dostarczona osobiście do Urzędu Gminy Władysławów, ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów do dnia 1 września 2020 roku (do godziny 12:00).


  1. Termin otwarcia ofert


1 września 2020 roku o godzinie 13:00.


  1. Warunki płatności


Płatność w terminie 14 dni od wystawienia prawidłowej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru.


  1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami


Dodatkowych informacji udziela Anna Palinkiewicz – podinspektor ds. gospodarki odpadowej, ochrony środowiska i BDO pod nr tel. 63 280 46 48 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej - odpady@wladyslawow.pl.


  1. Sposób przygotowania oferty.


Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta powinna być:

- opatrzona pieczęcią firmową,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, NIP, REGON,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać cenę netto, koszt podatku VAT, cenę brutto,

- podpisana czytelnie prze osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.


  1. Dodatkowe informacje.


    1. Oferent musi być zarejestrowany w Bazie Danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO).

    2. Oferent wraz z formularzem oferty przedkłada oświadczenie, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia i pozwolenia do realizacji usługi – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

    3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

    4. Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

































Załączniki:

      1. Formularz oferty – załącznik nr 1

      2. Protokół odbioru odpadów – załącznik nr 2

      3. Oświadczenie – załącznik nr 3

      4. Umowa – załącznik nr 4