Urząd Gminy Władysławów
______________________________________________________________________
załącznik nr 3 do regulaminu udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza kwoty 30.000 euro
Władysławów , dnia 14.12.2020roku
(miejscowość i data)
Znak sprawy: GGK. 7030.2.2020
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający: Urząd Gminy Władysławów z siedzibą ul. Rynek 43, 62 – 710 Władysławów, zaprasza do złożenia ofert na:
Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Władysławów
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach stanowiących własność Gminy Władysławów
3. Termin realizacji zamówienia: 1.01.2021r. – 31.12.2021r.
4. Okres gwarancji – 24 miesiące.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
-należy złożyć w wersji papierowej na adres:
Urząd Gminy Władysławów,, ul. Rynek 43, 62 – 710 Władysławów.
Termin złożenia ofert - do 21.12.2020 r. do godz. 10:00.
6. Termin otwarcia ofert: 21.12.2020 r. godz. 12:00.
7. Warunki płatności: Przelew – 21 dni.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami –Sylwia Rydelska– inspektor ds. gospodarki nieruchomościami, tel. 63/2804649.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.
10. Treść oferty:
10.1. Nazwa Wykonawcy …............................................................................
…............................................................................
…............................................................................
10.2. Adres Wykonawcy …...................................................................................................................
…............................................................................................................................................................
10.3. NIP …....................................................................................
10.4. REGON …....................................................................................
10.5. Nr rachunku bankowego:..................................................................................................... …...............................................................................................................................................................
10.6. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia:
- czyszczenie przewodu dymowego, lokale mieszkalne - …........ zł/szt + VAT
- czyszczenie przewodu wentylacyjnego, lokale mieszkalne - …........ zł/szt + VAT
- przegląd okresowy art. 62 Prawa budowlanego, lokale mieszkalne - …....zł/lokal + VAT
- czyszczenie przewodu dymowego, lokale użytkowe - ….... zł/szt+ VAT
- czyszczenie przewodu spalinowego, lokale użytkowe - ….... zł/szt+ VAT
- czyszczenie przewodu wentylacyjnego, lokale użytkowe - ….... zł/szt+ VAT
- przegląd okresowy art. 62 Prawa budowlanego, budynki użytkowe - …....zł/budynek+ VAT
10.7. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
10.8. Termin realizacji zamówienia 1.01.2021 r.– 31.12.2021r.
10.9. Okres gwarancji 24 m-ce
10.10. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.
10.11. Zobowiązujemy się w sprawach objętych zamówieniem na wezwanie Zamawiającego do składania pisemnych wyjaśnień oraz występowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, Sądem powszechnym i uczestnictwa w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań w ramach oferowanej ceny.
10.12. Do niniejszego formularza przedkładam dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień.