Ogłoszenie nr 510543616-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Centrum Usług Wspólnych Gminy Władysławów: Dostawa i zakup oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego we Władysławowie w ilości 20.000 litrów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617171-N-2020 z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych Gminy Władysławów, Krajowy numer identyfikacyjny 36600024900000, ul. Rynek  43, 62-710  Władysławów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 63-278 80 40, e-mail cuw@wladyslawow.pl, faks 63-280 46 67.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i zakup oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego we Władysławowie w ilości 20.000 litrów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW.ZP.225.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynków Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego we Władysławowie w ilości 20.000 litrów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5

 

Dodatkowe kody CPV: 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

<8cEAAAAyAQAACwAAAAAAAAAAAAAAAAA2AQAAX3JlbHMvLnJlbHNQSwECLQAUAAYACAAA ACEAhjgvWlUCAACYBQAAHwAAAAAAAAAAAAAAAAAgAgAAY2xpcGJvYXJkL2RyYXdpbmdzL2RyYXdp bmcxLnhtbFBLAQItABQABgAIAAAAIQArypjw6AYAAE8cAAAaAAAAAAAAAAAAAAAAALIEAABjbGlw Ym9hcmQvdGhlbWUvdGhlbWUxLnhtbFBLAQItABQABgAIAAAAIQCcZkZBuwAAACQBAAAqAAAAAAAA AAAAAAAAANILAABjbGlwYm9hcmQvZHJhd2luZ3MvX3JlbHMvZHJhd2luZzEueG1sLnJlbHNQSwUG AAAAAAUABQBnAQAA1QwAAAAA " filled="f" stroked="f">

 

<8cEAAAAyAQAACwAAAAAAAAAAAAAAAAA2AQAAX3JlbHMvLnJlbHNQSwECLQAUAAYACAAA ACEAclOg21UCAACYBQAAHwAAAAAAAAAAAAAAAAAgAgAAY2xpcGJvYXJkL2RyYXdpbmdzL2RyYXdp bmcxLnhtbFBLAQItABQABgAIAAAAIQArypjw6AYAAE8cAAAaAAAAAAAAAAAAAAAAALIEAABjbGlw Ym9hcmQvdGhlbWUvdGhlbWUxLnhtbFBLAQItABQABgAIAAAAIQCcZkZBuwAAACQBAAAqAAAAAAAA AAAAAAAAANILAABjbGlwYm9hcmQvZHJhd2luZ3MvX3JlbHMvZHJhd2luZzEueG1sLnJlbHNQSwUG AAAAAAUABQBnAQAA1QwAAAAA " filled="f" stroked="f">

 

 

 

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42276.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: TRANS_OLL-Jarosław Kwiatkowski
Email wykonawcy: przetargi@trans-oll.pl
Adres pocztowy: Felicjanów 11A 62-710 Władysławów
Kod pocztowy: 62-710
Miejscowość: Felicjanów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetarg nieograniczony  na podstawie art. 11.ust.8  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przetarg nieograniczony