Ogłoszenie o zamóweniu - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.750.000 na budowę gimnazjum we Władysławowie
Władysławów: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.750.000 na budowę gimnazjum we Władysławowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Władysławów, Rynek 43, 62-710 Władysławów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2795003, faks 063 2795003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.750.000 na budowę gimnazjum we Władysławowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 1.750.000 na budowę Gimnazjum we Władysławowie 2. Kredyt zostanie pobrany formie przelewu na konto podstawowe kredytobiorcy w następujących transzach: 800.000 - do 20 października 2009 r 950.000 - do 27grudnia 2009 r 3. Kwota kredytu - 1.750.000 zł 4.Spłata kredytu - w ratach kwartalnych od II kwartału 2010r do IV kwartał 2014 r. zgodnie z harmonogramem spłat kredytu - załącznik nr 6 do SIWZ Raty będą płatne wraz z naliczonymi odsetkami. Odsetki będą naliczane od dnia uruchomienia kredytu i od kwoty uruchomionego kredytu, na podstawie wskaźnika WIBOR 3 M .Oprocentowanie będzie naliczane od wartości aktualnego zadłużenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; Spełniają warunki określone w art.5 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r Prawo Bankowe (Dz.U. z 1997r, Nr 140, poz. 939 z późn.zm.) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tego warunku są dokumenty wskazane w Rozdz.X ust.1 SIWZ 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.,24 ust.1 i 2 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Ocena spełniania warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Ofertę według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Symulacja całkowitego kosztu kredytu - dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3 M z dnia 31 sierpnia 2009 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wladyslawow.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów, pokój 110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 09:45, miejsce: ul. Rynek 43, 62-710 Władysławów, sekretariat - pokój 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt Gminy Władysławów
( - ) Krzysztof Zając
Załączniki (6) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Włodarczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Włodarczyk |
Data wprowadzenia: | 2009-09-09 09:04:52 |
Opublikował: | Dorota Włodarczyk |
Data publikacji: | 2009-09-09 10:18:15 |
Ostatnia zmiana: | 2009-09-16 14:13:54 |
Ilość wyświetleń: | 1677 |